22 listopada 2012

Mamine testy: Naprawczy krem przeciwzmarszczkowy na noc.

Dziś na blogu debiut mojej mamy, która przez ostatni miesiąc, każdego wieczora, dzielnie testowała
Dermedic HYDRAIN 3 HIALURO Naprawczy krem przeciwzmarszczkowy na noc.

                                                                   Od producenta                                                                       

Redukuje zmarszczki, poprawia napięcie i uelastycznia - Lipomoist - kompleks fitopolimerów w postaci filmu molekularnego o wyjątkowych właściwościach nawilżających i uelastyczniających skórę z zamkniętą wewnątrz glikoproteiną z dna oceanu. Stymuluje syntezę elastyny i kolagenu typu I i IV poprawiając jędrność skóry. Po 30 dniach stosowania następuje regeneracja skóry i spłycenie zmarszczek do 18%.
Działanie odmładzające, odżywcze i wzmacniające kondycję skóry - witamina E - z dodatkową dawką tokoferoli (w tym Beta-tokoferol, Gamma-tokoferol i Delta-tokoferol) zawartych w Oleju Arganowym chronią przed starzeniem się komórek skóry. Nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3, Omega 6, Omega 9 rewitalizują zmęczoną skórę wykorzystując spowolnione procesy metaboliczne podczas snu, dla intensywnego działania kremu.
Wzmocniony, skoncentrowany system nawadniania skóry - Hialuronic acid - kwas hialuronowy- 5% oraz olej Arganowy w skoncentrowanej dawce powodują odczuwalny wzrost nawilżenia skóry już po 15 minutach od nałożenia preparatu oraz utrzymują ten stan przez wiele godzin. Olej Arganowy wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry zapobiegając ucieczce wody z naskórka tworząc film ochronny.

Zalecany do:
intensywnej pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i odwodnionej.

Sposób użycia:
nanieść równomiernie na twarz /ewentualnie szyję i dekolt/ niezbyt cienką warstwę preparatu i pozostawić do wchłonięcia na około 15-20 minut.

> Wzmocnienie stanu skóry
> Nocna pielęgnacja skóry odwodnionej
> Skoncentrowana ilość składników aktywnych
Hypoalergiczny z wodą termalną

Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas Hialuronowy 5 %, Olej Arganowy, Lipomoist, Kwasy Omega, Masło Shea, Witamina E

                                                                        Moja opinia                                                                     
           
Gdy zdecydujemy się na zakup tego kremu, musimy się liczyć z wydatkiem co najmniej 35 złotych za 55g. Dla niektórych dużo, dla niektórych mało, ale warto pamiętać, że kosmetyk jest bardzo wydajny! Wystarczy niewielka jego ilość, by pokryć całą twarz i szyję. Wydobycie go z pojemnika i otrzymanie dokładnie takiej ilości jaką potrzebujemy, ułatwia opakowanie z pompką. Nie musimy się też obawiać wylewania się kosmetyku np. w podróży, bo plastikowa nakrętka (na zdjęciu powyżej) szczelnie go zamyka.


Zapach jest delikatny, co prawda taki jak w innych kosmetykach z serii Dermedic Hydrain 3, ale na szczęście dużo łagodniejszy i mniej wyczuwalny. Krem jest dość tłusty, ma gęstą i zbitą konsystencję, ale łatwo się rozprowadza. Na początku zostawia tłusty film, ale po chwili całkowicie się wchłania. Nie uczula (a to ważne, bo moja mama często ma problem z doborem kosmetyku), ani nie zapycha. Tuż po zastosowaniu skóra jest wygładzona i delikatna.
Producent obiecuje zmniejszenie zmarszczek po miesiącu stosowania. Tutaj zaznaczę istotną informację, że mama ma lat 41, a jej zmarszczki nie są głębokie i nie jest ich bardzo dużo, ale są. Więc co z tym długotrwałym działaniem? Faktycznie "kurze łapki" wokół oczu uległy dużemu zmniejszeniu, a zmarszczki i plamki na szyi stały się prawie całkowicie niewidoczne. Skóra jest gładka, bardziej jędrna i nawilżona.


Teraz żałuję, że nie zrobiłam mamie kilku zdjęć przed rozpoczęciem używania kremu, byłoby co porównywać. Podsumowując: mamie krem bardzo przypadł do gustu, codziennie przychodzi do mnie pochwalić się gładką skórą i pewnie nie raz zażyczy sobie taki krem na urodziny, czy Gwiazdkę ;)





Kosmetyk testowany dzięki portalowi urodaizdrowie.pl

6 komentarzy:

  1. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog! :) :*
    Zapraszam do siebie po szczegóły :)

    http://zlakobieta.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Ja dostałam 3 próbki kremu od mojej koleżanki i podarowałam je mojej mamie!ona jest tym kremem zachwycona.Ma strasznie suchą skórę i jak do tej pory miała problem z dobraniem odpowiedniego kremu dla siebie.Ale tej był strzałem w dziesiątkę.Zakupiłam jej własnie parę dni temu opakowanie kremiku na gwiazkę mam nadzieje,że będzie zadowolona.Polecam go w imieniu mojeje mamy ,bo naprawdę warto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie zadowolona, skoro już próbki jej się spodobały :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dostałam próbki jak kupowałam krem dla siebie, ja zamłoda wiec podrzucialam je mamie, a pare dni pozniej widzę stoi krem na poleczce w łazience :)) Nie wnikałam w szczegoły ale ogolnie jest bardzo zadowlona, mowi że skóra stała się gładziutka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jupiiii:) bo kilku swietnych opiniach zakupiłam ten krem i jestem bardzo zadowolona. Jestem juz po 30stce i zmarszczki zaczynają mnie dopadać, ale przede wszytskim jestem zadowolona z nawilzenia jaki funduje mi ten krem. mam skore bardzo sucha a on doskonale sobie z tym radzi, kupilam do kompletu taki sam na dzien, tez cudeńko :) Ania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...