15 października 2012

Prosto i efektownie

Dziś podpatrzony w internecie pomysł na szybki, a jednak wciąż efektowny manicure.


Taki efekt jest bardzo prosty do wykonania. Najpierw malujemy paznokcie wybranym kolorem lakieru  (jedna, dwie lub trzy warstwy - do pełnego krycia), a po jego całkowitym wyschnięciu po jednej stronie paznokcia malujemy kreskę innym kolorem. Moja rada jest taka, by nie bać się czasem wyjechać na skórę palca, bo to można łatwo zmyć nasączonym zmywaczem patyczkiem do uszu, a lepiej "dojechać" do samego końca boku paznokcia. Na koniec jak zawsze polecam top coat.
Musicie mi uwierzyć na słowo, że kolor na tych zdjęciach to nie pomarańcz, a raczej koral - niestety mój aparat ma z jego widzeniem ogromne problemy...


Lakiery, których użyłam:
Coral Prosilk nr 148 (koralowy)
Miss sporty nr 133 (czarny)
Inglot nr 01 (bezbarwny top coat)

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysl, tylko ja pewnie na czarno wymaziałabym cale skorki ;)
    zapraszam serdecznie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, pomysł niebanalny i fajne wykonanie :)
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, muszę kiedyś wypróbować :D
    Polecasz ten top coat z Inglota? Bo chce jakiś kupić lecz się ciągle waham ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam wielu top coat'ów więc nie mogę porównać do innych, ale ten na pewno zasługuje na pochwałę za wydobycie koloru, połysk i szybkie wysychanie. Co do przedłużenia trwałości raczej nie ma co liczyć na cuda, to co możemy dostać to max 1 dzień więcej i schodzenie lakieru płatami, a nie małymi cząstkami.

      Usuń
    2. Kurcze, kusisz :D Szczególnie zależy mi na szybkim wysychaniu bo strasznie nie lubię odgnieceń itp ;/

      Usuń
  4. Fajnie to wyglada,przyciaga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...