8 sierpnia 2012

allegrowe zakupy cz.1

Troche przestarzale zakupy allegrowe, bo zrobione w czerwcu, w trakcie trwajacej akcji CZERWIEC ZA 50 ZŁ. Jestem bardzo zadowolona z zakupów zwłaszcza, że sprzedawca był niesamowicie uprzejmy - puder który widzicie na zdjęciach przyszedł niestety cały połamany i mimo, że nie liczyłam na nic w zamian, bo był on dołączony jako gratis do jednego z kupionych kosmetyków, to firma dosłała mi kolejne opakowanie w nienaruszonym stanie :) Dodatkowo, przesyłka była błyskawiczna, bo kurier zapukał do drzwi już kolejnego dnia!



Do rzeczy - lista zakupionych kosmetyków:
organiczny rozświetlający balsam do ciała botanics 4,99
serum do rzęs Eveline 8,99
jedwab do włosów CHI 15 ml 4,49
pomadka NYC w kolorze cafe 3,19
błyszczyk miss sporty 2,99
gratisowy czarny tusz L'ambre
i oczywiście wspomniany puder, który właściwie był gratisem mojej mamy, ale już go podwędziłam ;)
Całe zakupy kosztowały mnie 24,65 zł + przesyłka, aczkolwiek ona była podzielona na kilka zamawiających osób, więc wyniosła mnie całe 2 zł.

11 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa jestem tej odżywki do rzęs z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne zakupy:) Allegro jest bardzo wygodnym sposobem na ich robienie;D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena balsamu mnie powaliła - oj ale bym go z chęcią przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. eveline do rzęs Aga wczoraj zakupiła skonfrontujemy z revitacell.

    a jedwab boski jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba u tego samego sprzedawcy raz też kupowałam, bo też dostałam ten tusz z niebieskim opakowaniem, ale nie próbowałam go jeszcze i w sumie nie mam na to ochoty :p

    jedwab lubię.

    a odżywkę do rzęs używałam, ale spektakularnych efektów nie osiągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedwab CHI ! Zazdroszczę:)Baardzo dużo dobrego o nim słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisz recenzję tego serum do rzęs Eveline jestem bardzo ciekawa Twojej opinii!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie i niedrogie zakupy :) to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten tusz do rzęs kiedyś widziałam jako dodatek do jakiejś gazety dla nastolatek ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...