27 lipca 2012

orange Coral Prosilk


Nabytek z Superpharm (z ostatnich zakupów, które opisywałam) za całe 3,99 zł w promocji (cena regularna to chyba 5 lub 6 zł bez grosza). Długo zastanawiałam się nad doborem koloru, bo naprawdę jest ich cała gama. Trafiło na nr 123. Jest to pierwszy lakier tej firmy, który zakupiłam i po wypróbowaniu stwierdzam, że z pewnością nie ostatni. Minusem, który zauważyłam po tak krótkim użytkowaniu jest dość szybkie odpryskiwanie, aczkolwiek dla mnie nie stanowi to tak dużego problemu, bo nie lubię mieć jednego koloru paznokci przez więcej niż 3-4 dni.


Ocenię lakier standardowo, czyli przez plusy i minusy.
+ łatwo się nakłada
+ dobry pędzelek
+ dość szybko schnie
+ niska cena
+ duży wybór kolorów
+ nie zażółca płytki paznokcia
+ intensywny kolor
+ łatwo się zmywa
- nie jest zbyt trwały
-na niektórych paznokciach zrobił smugi

  A tak wygląda efekt malowania - 2 warstwy emalii (zgodnie z instrukcją na buteleczce), dodatkowo pociągnięte top coat'em INGLOT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarze - wszystkie uważnie czytam i staram się odpowiadać na każde pytanie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...